Mezoterapia igłowa

To jeden z najpopularniejszych zabiegów medycyny estetycznej. Polega na dostarczaniu do skóry właściwej kwasu hialuronowego, substancji odżywczych, takich jak witaminy, aminokwasy, mikroelementy czy peptydy biomimetyczne. Polega na stosunkowo gęstym (co ok. 1 cm) śródskórnym podawaniu małych dawek substancji odżywczych w wybrane okolice twarzy lub inne części ciała, które chcemy poddać rewitalizacji. Dzięki temu składniki aktywne stosowanych preparatów podawane są od razu bezpośrednio do miejsc, które tego potrzebują. Mezoterapię można wykonywać na całym ciele i można łączyć go z wieloma innymi zabiegami przyspieszając efekty.

Zalety

• bardzo skuteczne i głębokie nawilżenie skóry,
  • uzupełnienie niedoboru witamin oraz minerałów,
  • wspomaga mikrokrążenie,
  • stymulacja komórek do produkcji nowych włókien kolagenowych,
  • zwiększają napięcie i elastyczność skóry,
  • redukcja oznak starzenia się skóry,
  • wyrównanie kolorytu,
  • redukcja blizn i rozstępów,
  • zmniejszenie cellulitu,
  • redukcja tkanki tłuszczowej,
  • zahamowanie wypadania włosów,
  • stymulacja wzrostu nowych włosów.

Jak wygląda zabieg

Zabieg mezoterapii igłowej przeprowadzany jest z użyciem niewielkiej igły, przy pomocy której lekarz przeprowadza mikronakłucia na głębokość maksymalnie 4 mm. Substancje aktywne zostają wprowadzone do głębszych warstw skóry. Zabieg trwa około 60 minut i daje bardzo dobre efekty. Odczucia podczas zabiegu są bardzo indywidualne. Jeżeli Pacjent czuje się niekomfortowo, przez wykonaniem mezoterapii istnieje możliwość znieczulenia. Bezpośrednio po zabiegu skóra może być lekko zaczerwieniona. Częstym objawem mogą również być widoczne miejsca wkłuć oraz pęcherzyki z preparatu podanego podczas zabiegu. Wszystkie objawy ustępują do około 72 godzin po zabiegu. Nie zaleca się uprawiania sportów, korzystania z saun, basenów, solarium przez około 3-5 dni po zabiegu.

• nowotwory
  • ciąża i laktacja
  • choroby autoimmunologiczne
  • infekcje wirusowe i bakteryjne
  • nieleczona cukrzyca
  • skłonność do bliznowców
  • zaburzenia krzepnięcia krwi
  • zażywanie antykoagulantów
  • choroby zakaźne skóry
  • wypełniacze, ostrzykiwanie (w ostatnich 3 miesiącach)

Umów zabieg on-line lub telefonicznie pod numerem +48 694 379 779.