Mezoterapia bezigłowa

To nieinwazyjny zabieg, którego zadaniem jest poprawa nawilżenia skóry i jej odżywienie. Zostają przyśpieszone procesy wchłaniania się substancji aktywnych w głąb skór-nawilżając ją, rewitalizując i odmładzając. Zabieg przeznaczony dla każdego szczególnie dla osób wrażliwych lub z tendencją do tworzenia się naczynek. Połączenie elektroporacji i ultradźwięków umożliwia bardzo głębokie i równomierne wnikanie substancji aktywnych w skórę. Mezoterapia bezigłowa wraz z dobranym odpowiednio do potrzeb cery koktajlem powoduje, że substancje lecznicze są dostarczone, aż do komórek, co gwarantuje szybkie i widoczne rezultaty a co ważne, zabieg jest całkowicie bezbolesny.

Zalety

• spłycenie zmarszczek, bruzd i linii
  • lifting i poprawa owalu skóry
  • nawilżenie i odżywienie cery
  • rozjaśnienie kolorytu
  • normalizowanie cery tłustej
  • redukcja cellulitu, tkanki tłuszczowej i rozstępów
mezoterapia bezigłowa kraków

Jak wygląda zabieg

Zabieg jest całkowicie bezbolesny i przyjemny. Jego bezinwazyjność sprawia, że nie występuje żadne uczucie dyskomfortu oraz odczucia bólowe. W czasie zabiegu nie dochodzi do przerwania ciągłości skóry. Nie ma ryzyka pojawienia się podrażnień czy stanów zapalnych. U osób z bardzo wrażliwą cera może pojawić się delikatne odczucie mrowienia. W zależności od obszaru i rodzaju preparatu, który jest wprowadzany zabieg trwa od 30-60 minut.

• nowotwory
  • ciąża i laktacja
  • choroby autoimmunologiczne
  • infekcje wirusowe i bakteryjne
  • nieleczona cukrzyca
  • skłonność do bliznowców
  • zaburzenia krzepnięcia krwi
  • zażywanie antykoagulantów
  • choroby zakaźne skóry
  • wypełniacze, ostrzykiwanie (w ostatnich 3 miesiącach)

Umów zabieg on-line lub telefonicznie pod numerem +48 694 379 779.